duminică, 2 martie 2014

TREZESTE-TE PANA NU E PREA TARZIU!

A trebuit sa platesc
Cu pretul durerii,
Ca sa te cunosc  mai bine;
A trebuit sa trec prin moarte,
Ca sa te iubec mai mult!
A fost lectia mea,
Caci altfel nu ma trezeam!
Am fost surda si oarba,
La chemarea Ta!
Ma ard gandurile,
Si ma dor,de neputinta,
Ca nu pot sa strig,
Lumii,
Ca sa te vada!
Nu vreau sa te cunoasca asa cum
Te-am cunoscut,
Eu!
Caci zbuciumul meu,
A fost doar al meu.
Am incalcat legea iubirii
Si acum strig in noapte!
Caci totul se plateste!
Mai scump...
Sau mai putin...
Totul are un pret!
Chiar  si gandul nerostit!
Daraminte....Fapta!
Uneori alergam in bezna,
Cu felinarul fara gaz!
Uneori avem gazul,
Dar felinarul  a imbatrinit
Si -i prea zdrobit
Ca sa mai aiba putere
Sa -si poarte pasii prin viata!
O....
Dar ce pacat!
Ca ne tebuie o viata ca sa gasim
La capat de drum,
Ce-am primit de ursitoare-n dar!
Si am uitat pe drum!
Dar focul palpaie prea greu,
Ca sa mai lumineze candela!
Si atunci,
Strigi!
Te zdrobesti!
Intrebi!
Cu ce-ai gresit!
Caci crucea-i prea grea!
Vrei s-o poti schimba,
Cu a altuia!
Dar esti prea robit de pacat,
Ca seama sa-ti dai,
Ca -i doar crucea Ta!
E doar alegerea Ta!
Nu o poti schimba cu a altora,
Crucea ,de-i grea sau usoara ca fulgul!
E drumul Tau,
Spre schimbarea Ta !
De ce fugi de Ea?
Crezi ca poti scapa?
Sa -ti uiti misiunea Ta?
O suflete batran
Peste veacuri!
De ce nu poti invata,
Iubirea,
Ce-i doar scaparea Ta!
De jugul cel greu
Ce-ti apasa,
Calea  Ta!
Trezeste-te ...
Chiar si in noapte,
Pana nu e prea Tarziu,
Tarziu!
Ca sa mai poti auzii!
Ca sa mai poti vedea,
Ce inteleptii ti- au dat
Legile scrise,
Sau legi nescrise,
Aflate doar in inima Ta!
2 martie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu