marți, 18 martie 2014

CALĂTORI PRIN LUME

Sunt calător prin lume
Ca noi toți!
Sunt dincolo de oglinda ce-o vezi acum.
Am fost confuză ca și Tine,
In iubirea mea pentru această lume.
Dar porți de stele,
Ascunse doar privirii ce-o aveam,
S-au sfărâmat sub sub ploaia de deasupra,
Și-acum zac zdrobitete-n viața mea.
Am depășit momentul
Ce era un zid sculptat pe un  bloc
De marmură-n inima mea.
Am fost la cotitura dintre Azi si Mâine,
Ce mă ducea spre Ieri...
Ca o capcană după val de ceață.
Am spălat țărmul pietrelor
Cu un suspin,
Până m-am regăsit pe mine în Lumină;
Privirea Ta a fost cărare pentru Mine!
Aripă am primit să pot zbura!
Reconectându-mi gândul  cu iubirea!
Ce am uitat-o când am alunecat.
Coduri secrete,am primit în vis
Ca  o solie pentru cine sunt...și ești ...și Tu!
Ce m-au atins si mi-au schimbat
Destinul în iubire,
Ce era mister și nu credeam în mine!
De ce exist...și a nu știam  cine sunt de fapt.
M-am prins in hora spiritului  etern,
Ce i-am simțit culoarea în cuvinte,
Și-npriviri...
Sunt vultur
Ce-mi cresc aripi,
Din mister!
Cu  zborul țintă spre lumină!
Dar nu uita străine ce-mi citești aceste rânduri,
Ca și Tu esti o aripă în zbor;
Chiar dacă ai uitat că poți zbura;
Impins de frici si griji în indoiala Ta;
Te-aștept să mergem impreună...
Acum...
Nu mâine...
Ce nu poate exista.
Că viitorul poate-i relativ
Și el se schimbă cum gândești,
Și-atunci grabește-te să zbori...
Pană -ți mai cresc aripi,
Și încă mai poți zbura!
Călător prin lume printre flori și spini.
Grăbește-te spre Tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu