luni, 31 martie 2014

TE ASTEPT... SA MERGEM IMPREUNA

Ma simt ca firul de nisip
In bataia Timpului,
Ce nu-si gaseste locul
Cand vantul se-nteteste,
Luat de val si dus
Ca-n poker pe-o tabla
Ce se invarte dupa un zar arucat!
Dar am mizat pe rosu!
Nu-mi pot schimba optiunea,
Cum cred ca bate vantul...
Sa -mi pice bogatia!
Ma zbat s-ascult tacerea,
De dincolo de lume,
Ce-mi spulbera amagirea,
Ce-i calauza -n soapta,
Ce-ti spune ca esti mic!
Ca totu-i un nimic,
Ca domnul nu exista,
Ca-i dus in alta parte,
Ca lumina-i doar,,poem"
Scris si simtit de visatori
Ce dorm in cer,
Cu gandul la povesti.
Dar Doamne:
-Eu te stiu...
Cum poti sa ma ignori!
Am alergat desculta,
Ca n-aveam incaltari!
Mi-am pus vesminte rupte
Ca n-aveam matasuri fine!
Am flamanzit de posturi,
Luptandu-ma cu mine!
Am invatat ,,Iertarea"
Si dragostea de lume!
De dincolo de Timp
Te chem in orice clipa!
Tamaduieste-mi rana,
Ce mi-au facut-o mie,
Platit-am pretul vietii
Si m-ai iertat prin viata,
Acum astept lumina
S-o impart cu orice om,
Cu tot ce sufla-n lume,
Sau creste din pamant,
Astept chemarea lumii
Clepsidra rasturnata,
De vanturi si de ploi,
De ego-ul din noi;
Astept
Astept...
Sa ma gasesti,suflare...
Caci eu te stiu pe tine,
Asa eram si eu;
Pana furtuna m-a ravasit
Spalandu-mi pasul gol,
Te-astept ...
Sa mergem impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu