vineri, 7 martie 2014

FEMEIA ZILELOR NOASTRE...

Am uitat sa mai fim Femei!
Suntem nostalgice ,doar la asfintit!
Probabil ne-am dorit atat de mult,
Sa fim egale barbatilor,
Incat am uitat sa mai fim Femei!
Ne-am strivit personalitatea
In dorinta vulgara,de-a fi doar sexy!
Cu sani cat ziua de post,
Slabe...de atatea cure de slabire!
Si vulgare;
Am confundat moda cu provocarea!
Ne-am pus un car de vopsea pe fata stravezie,
De nesomn...si oboseala!
Si-am mirosit a parfum ieftin
Cumparat dintr-un catalog,
Cu reducere...
Ca sa ne-ajunga si de un leu...cartofi!
Ce pacat!
Am uitat ,sa  ne mai simtim Femei!
Cum era mama pe vremuri,
Cu glas duce si lin!
Fara cuvinte vulgare,
Sensibile ca firul de floare!
Caci viata ne-a invatat,
Sa luptam pentru o coaja de paine!
Ne vindem valoarea ,
Pe bani de nimic!
Unde e totusi Femeia pictata,
Cantata ,
Slavita!
De-o mana de artist?
Ce-o ai doar in visele tale?
Acum chipul ei sta zugravit,
Goala,
Pe-un colt de revista;
Unde-i inocenta,
De chip slavit?
Acum sta ,,poster"...
Pe-un gard prafuit!
Nu-ti mai trada numele de Femeie!
Femeie ce esti!
Unde esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu