duminică, 30 martie 2014

A NU UITA CINE ESTI...DOAR REAMINTESTE-TI

Am primit cheia de aur
Ce dechide punti incuiate,
De inimi impietrite
Si neiubite!
Am primit cheia iubirii
Suflata cu vise
De-mplinit;
Eu o scanteie
Pentru Tine...
As vrea sa te iau de mana
Sa poti simti
Atingerea Mea,
Sa-ti torn in vasul ce poate ti-e gol
O lacrima
Din lumina Mea.
N-as vrea sa crezi
Ca-s raza de soare!
N-as vrea sa crezi
Ca-s zana maiastra!
Ce-ti implinesc
Dorinte si vise.
Sunt muritor
Ca si Tine!
Nu-s magician
Sau scamator de rand!
Ce-ti vand iluzie
Si-ti iau si bani.
Sunt doar Reamintirea !
Ce o ai in agenda Ta!
Scrisa pe un colt
Ingalbenit;
Cand erai visator
Copil fericit
Sau ravasit
De o mica intrebare,
Cine mi-e mama oare?
Poate esti parasit...
Poate esti orfan,
Copil neiubit?
Poate te-ai inchis in a Ta carapace
De frica sa nu afli
Ca esti nedorit;
Poate nu ai timp de vise
Ca sa nu uiti ca visezi!
Poate-ti rascolesc
Printre amintiri!
Dar uita-te mai bine
Tot in agenda Ta
Ce ai primit-o in dar
De la mama Ta!
Sa-ti reamintesti
Ca suntem iubire pura
Indiferent
Cand te trezesti!
Suntem licurici
Ce doar luminam;
Suntem ce-am uitat sa fim!
Suntem iubiri
Secrete,
Ascunse-n sufletul
Nostru de copil vesnic
Copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu