luni, 10 martie 2014

BALADA SUFLETULUI MEU

Mi-e dor de floarea de salcâm!
Ce își scutura usor amarull!
Mi-e dor de visul de copil,
Când alergam prin crânguri si poieni.
Mi-e dor de ciocârlia care cântă,
Pe un ogor proaspăt arat in zori!
De primavara ,ce se lasă asteptată,
De anotimpul invierii Domnului!
-Te-aș intreba ce-ai face ,dacă...
Mâine nu ar mai fi o zi in calendar?
Ce lecție ți-ar lasa destinul la o poartă ferecată?
Cu ce emoție ai mai   dormi o noapte?
Ce vise ai mai făuri atunci?
Cu al tău nume ...
Iubire!
Suflete...
Ce-ți cauți destinul in zborul veșniciei?
Doar pentru orice lucru
Exista un inceput,
Chiar daca nu mă vezi ca pe un înger!
E treaba Ta!
Cum mă percepi când noaptea cade-n
Palma mea!
Sunt doar Femeia Zilelor moderne,
O erezie scoasă dintr-un dictionar,
Mai nou...
Ce-și duce viata de familie.
Sunt lacrima de ploaie
Ce cade lin
Intr-un mister
De gând!
Sunt picur de Lumina,
Ca o particula atemporală,
De dragoste de lume
Și de viata!
Doar strălucire în lumina apei!
Dar tu Străine ce- mi te ți prieten...
Nu mă judeca,
Prea aspru daca poți!
Lasat în fugă pe un drum incert!
Dar cine știe...?
Poate viața....mă va privi in fată
Alfel decât acuma a facut-o!
Trezindu-mă pâna nu e prea tarziu;
Din zborul infinit
Spre lume!
Oare?
Voi putea uita,
Cine sunt eu?
Neliniștit e pasul meu...
Destul mi-am lins ranile trecute!
Sfarșitul Timpului
S-a ratăcit in bucla  atemporală
A vibratiei!
Amestecată cu un anotimp de vis,
Nascută din sărutul
Zorilor de zi;
Ne-am invățat sa trecem printre oameni,
Uitând să mai iubim
Ce-i mic!
Uitând să conversăm cu
Dumnezeu la masă!
Chemându-l la iubire printre noi!
Căci stăm și cugetăm printre e-mailuri,
Cu prieteni si cu oameni de pe glob,
Dar clipa ce-i sperantă in clepsidră,
La cap de pod,
Asteaptă să o trăiești!
Solfegiu-s pașii Tai in Rugaciune!
Și iar Rugaciune...
Fotografie pictată intr-un album
De epocă ...
Medicament de suflet,
Ca o doina...
Ce esti?
Mit?
Sau mister?
Baladă scrisă printre cronici!
Ce-i rasărit dintr-un Eden!
O candelă ce arde în albastru
Vis ...chiar vis!
-Astept!
-Absenta mamei mele mă întristează...
Ce-ar fi?
Să mă întâlnesc
Cu Mine?
Să ascult
Doar mugurii...
Degete ale iubirii
Ca o invitație...
La medițatie....
Eu....
Doar
Eu....
Cu pașii mei spre Tine!
Nu mă inreba...
De ce?
Tu ...doar recunoaște-ți măreția!
Am sa mă rog...
Si eu pentru a sa fată!
Sub steaua dragostei
Nascută din lacrimă de mamă!
Mi-e dor...
Dor!
Samânta de  Lumina,
Fară nume!
Balada sufletului meu,
Iesită din cutia
Amintirilor,
Poem ,
Scris pentru Tine!
Cotfas Doina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu