vineri, 14 martie 2014

A CAZUT DIN CER O MUZA!

A cazut din Eden
Un inger si ma cauta grabit
Sa-i deschid
Fereastra ce duce la inima mea!
Sa cred ca a gresit destinatia?
Ma las,amagita
Ma las coplesita,
De mireasma ce iese din aripa sa.
Oare am inebunit cumva?
Oare mai sunt copil sa cred in povesti
Cu zane si stele?
Oare e necuprinsul mai mult
Ca neantul?
Si-a coborat scara sa,
La picioarele nori?
Nori calatori
Ce-s ganduri lasate,
La pasul Timpului;
Si ma cauta de zor...
Eu care stau pe-o stanca
Si filtrez doar din zbor,
Necuprinse poeme,
Ce le privesc in culori!
O!
Mi-ai dat doar un strop din marele
Strop,
Din lumina Ta,
Dar daca-mi dai mai multi stropi!
Ce ma fac?
Ar zice familia,
Ca nu mai sunt Eu
Si ar strica liturghia.
-Nu te mai inteleg...
Ieri erai Mama,sotie si fiica;
Ce lucrai de zor ca o ...furnica!
Azi...
Esti...
Visatoare cu capul in nori!
Cine esti Tu...de fapt?
Blestem?Sau odisee...
Pierduta-n mister...
Gata!
M-am saturat!
Striga muza!
Ori treci la traba,
Ori...
Am plecat!
Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu