miercuri, 12 martie 2014

DE VORBA CU DIVINITATEA

Eu comunic nu prin cuvinte ...
Cu Tine!
Ci  prin sentimente,
Ca un limbaj al sufletului Tau!
Comunic si prin gand;
Nu te astepta sa-ti spun prea multe prin
Cuvinte!
Ce nu-s crezute ca un Adevar,
Ce nu-i o realitate.
Dar ce pacat ca nu auzi
Decat ce vrei,
Si faci doar ce-ti convine.
De ti-as vorbi in litere
Unite in cuvant...
Ar fi confuzie mare-n gandul Tau
Copile,
Caci nu tot ce-a fost rostit
Sub al meu nume,
Provine de la Mine!
Iar daca nu simti dragoste,bucurie
Si adevar...
Sursa e totusi prea departe
De planul meu ce-l am sa-ti dau.
Si sa nu crezi ca-i doar imaginatia Ta...
Vei sti ca-aceste ganduri vin direct din Mine,
Pentru Tine,
Pentru ca n-am vorbit asa de clar in
Strofe si poeme,
De cand te stiu...
Ca nu era timpul
Pentru Tine!
-E un adevar ,of  Doamne eu te chem!
Si caut niste raspunsuri
Pentru mine!
Dar n-am crezut ca poti sa bati la usa Mea...
Eu o muritoare goala in asta lume!
Si m-am speriat
Crezand ca nu te cunosc...
Am gresit eu oare Doamne,
Spune-mi?
Spunand ca te aud...
Am inebunit fara sa stiu?
Sau am gresit si pic in blesfamie?
Nu am tot dreptul sa-ti rapesc din Timp...
Dar te ascult cuminte ca un copil
Ratacita-n drumul ce l-am inceput,
Si-astept curioasa pana la capat,
Sa vad ce-mi zici!
Oare?
Altii au spus ca adevarul
Despre Tine vine de la sfinti!
Din biblie si preoti si-nvatati....
Dar tu-mi soptesti in vise si -n inima mea,
Ca adevarul vine din Noi...din sentimente
Si experiente ce traiesti...
As vrea Doamne sa-ti vad al Tau chip...
Gresesc fara sa vreau eu cu ceva?
Ca stiu ca totu-i posibil in lumea Ta!
-As vrea Doamne sa apari in fata Mea,
Acum!
Ca sunt confuzi pasii ce-i fac,
Si simt ca m-am oprit din Drumul meu...
Stiu ca esti Nevazut si
Ca Existi!
Venind din
,,Eu nu sunt"
Si mergi in aceea stare...
Dar daca -ti vad chipul Doamne ,
Ce te costa?
Imi zici ca daca eu te vad asa precum as vrea,
Unii ar spune ca-i vedenie
De la.....
Si -mi zici ca nu conteaza forma
Ce-o imbraci
Ca nici o forma nu ar fi de contestat...
Dar Doamne....
Eu te vad in orice Om,
Ce-ti poarta chipul minunat,
Chiar daca si-a uitat credinta sa,
Eu tot pe tine Doamne eu te vad!
Gresesc eu oare?
Dar Doamne noi tot cerem ,
Ne rugam
Si nu primim din ce-am cerut
Intotdeauna,ce-am dorit....
Caci Tu mi-ai spus in gand sa nu-ti mai cer povesti !
Si cea mai mare Rugaciune...
Sa zic un multumesc!

Ca o recunostinta si o afirmatie,
Ca tot ce am cerut e ca si cum
Am si primit,
De am credinta cat un bob de mustar
In inima mea.
Sa ne dezbracam de frici de le avem,
Caci prin negare,
Noi primim ce-i gandul nostru gand,
Din spatele ce ne este  frica ;
Si sa iubim neconditionat in lume,
Ca vom primi negarea a ce fugim,
Ca o atragem ca un magnet,
Pentru a fi doar iubita si acceptata;
-Iubirea e doar cheia,
Ce v-am dat-o...
Atept doar tot astept
S-o folositi in viata
Ce nu-i doar eticheta
Pe-n afis uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu