joi, 6 martie 2014

PICURI DE LUMINA E IUBIREA TA

Am poposit
In prag de primavara,
In gradina Ta,
Cand Domnul a inviat!
Am batut la usa ,
M-ai chemat ...cumva?
Ti-am auzit glasul
In noapte
Plangand;
In rugaciune,
Oftand si suspinand!
Cioc,
Cioc!
Dechide!
Am batut la usa Ta!
Sau ai uitat Tu cumva,
Ca Tu m-ai chemat?
Sunt umbra pasului Tau,
Lasat pe pamantul fierbinte,
Ce-i spulberat de val
Si furtuni,
Mici sau mari!
Sunt picur de stea
Ce nu-l vezi cu privirea Ta!
Chiar microscopic de -l vei studia!
Sunt macrocosmos
Fidel
Ce te chem,
Spre iubirea ce-o ai!
S-o gasesti si s-o dai,
Ca un sarut pentru mirele tau;
Si te poti imbraca-n lumina
De mireasa stea,
Tot prin iubirea Ta;
Si nu uita,
,,Picuri de lumina e iubirea Ta"
 Pentru Tine,
Mine;
Si nemarginirea,ce-i in calea Ta,
Ca un solfegiu pictat
De-o flacara
Ce-i candela
Ta!
Cioc,
Cioc,
Eu bat la fereastra Ta,
Reaminteste-ti doar,
Esti si Tu o stea,
Ca inima Mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu