joi, 20 martie 2014

SUNT FEMEIA CU AROMA DE CAFEA

Daca-as fi barbat,
M-as sorbi dintr-un sarut,
Al boabei negre de cafea,
Ce ii alunita Mea!
Daca-as fi ibric,
Mi-as spala ,goliciunea
Sa-ti primesc licarul
Sa-l fierb in candoarea Mea;
Daca-as fi un cub de zahar,
M-as simti ca o trestie -n vant
Asteptand sa ma culegi
Si sa faci ce vrei cu mine!
Daca-as fi suspin
Tot te-as sorbi,
Sa-mi treaca amarul
Ce-l hranesc cu
Savoarea Ta!
Daca-s fi drumet
Obosit,
As poposi tot la ,,o cafea"
Chiar de-ar fi ultima centima
Din buzunarul zdrentuit,
Al meu...
Si cersetor de as fi as cersi pentru
O paine...
Si mi-ar ramane
Si un leu pentru
,,O cafea"
Sa o gust
Si grabit ,
Cu sau fara o tigara,
Ce -mi scurteaza pasul
Pe iarba ce-o calc...
Tot te-as gusta;
De as fi pasare,
M-as opri obosita din zbor
Si mi-as inmuia aripile
In mireasma Ta!
,,Bobita neagra de cafea''
Asa -mi zicea fosta mea colega de banca...
Cand eleve eram
Si ma privea de sus in jos...
Ca eram micuta
Si negruta
Si-aveam si am si acum
O alunita
Pe fata rotunda,
Cat o bobita neagra de cafea!
Daca as fi zidar te-as zidi in temelie,
Dimineata la sapte,
Dupa ce te-as saruta
Cu privirea Mea;
Si te-as gusta din palma;
Caus as face-o...
Daca pahar nu as avea...
Ca l-a luat vantul
Si la zdrobit,
Cioburi de sticla
Sfarmate pe jos...
Ca sa nu te mai pot
Bea...
De!...
Dar te doresc,
Chiar te poftesc
Si seara la cina,
Sa-mi tin pleoapa vie,
Sa-nadorm intr-o fuga,
Ca am mult de lucru
Cat mai pribegesc
Ca tot voi dormi
Cand voi muri;
Acum rasfoiesc
Mistere ascunse
De dans printre nori,
Aici pe pamant
Si-mi amintesc
Ca sunt si Om
Nu numai Lumina
Aici cu tine
De vorba
La o cescuta doar mica
De cafea.
Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu