joi, 20 februarie 2014

O USA DESCHISA INTRE DOUA LUMI

Usa-i deschisa intre doua lumi;
Pescarusii apar in zbor;
Fluturi pe flori galbene ca aurul,zaresc;
Intind mainile si vreau sa-i prind,
Sa- i tin cat de mult,
In lumea mea,
Din lumea ta Doamne!
Ritmul  devine prea vioi
Si-mi vine sa te iau la dans,
Astazi darurile mele
Au culoarea fericirii,
Iar sufletul e vrajit,
De mister,
Cu tine,
Stele de mare,
Pe fudul oceanului;
Sunt cristale de ceara!
Delfini care ma cauta cu-n strigat,
In largul marii;
De ce taci?
Si privesti suparata?
Inoata spre stele,
Spre galaxii!
Ia-ma cu tine,
Pasarea Colibri!Imi esti prietena,De-o viata!
Ce vrei sa-mi arati?
Ca plange padurea ca-i defrisata?
Ma cheama sa zbor cu ea;
Si-mi da sarutul Templului Soare!
Jaguarul imi e strajer
In calatorie!
Nu mi-e mai frica de umbra,
Omului alb,
Care,crede ca-i Om!
Cocorii ma cheama ,
Sa fiu craiasa lor!
Nisip miscator,
Batut de soarele arzator,
Al Saharei,colt uitat;
E rosu amurgul
Si sunt singura doar eu,
Cu pasul ce-l las,
In valtoarea poemului,
Miscator.
Vad doi ochi in noapte,
Stramosi sau maiestri?
Ce-or fi nu stiu sigur;
Dar ii vad cum ma privesc
Printre umbra lasata
De-nserare.
Sunt sus pe munte,
Dar eu;
Razbat ganduri frante,
Prin coridorul destinului meu.
Leopard ce-mi saruta picioarele-nghetate,
De drum lung prin noapte,
Desculta
Si goala.
Alerg intr-o lume de vis,
Doar Eu si izvorul albastru curat;
Curat ca lacrima,
Ce-mi poarta in zbor,
Cocori cu aripi de cristal sfaramat!
O lacrima de copil fara mama,
Ma priveste sa vada ce fac!
Si- mi arata sa fug de sarpele amagitor,
Iesit dintr-o umbra,
Sau din sanul meu ce l-am incalzit,
Far' sa stiu!
Intind mana spre stele si-mi cade o picatura,
Din lacrima Universului,
Pentru o stea;
Cascada razbate si-mi canta poemul,
Gradini plutitoare,
Cu ferigi si maci;
E atata armonie in natura,
Prin ploaia de stele,
Prin picuri de foc.
Mi-aplec privirea si tac;
Rochia imi este purtata
De vant;
Pasul ce-l fac ,
E o urma lasata pe nisipul
Fierbinte
Al Saharei raza de foc.
Privesc intre usa deschisa
Intre doua lumi;
Si tac.
19 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu