duminică, 23 februarie 2014

NU MA JUDECA PREA ASPRU...

Inaine sa ma judeci,
Pune-te in locul meu.
Paseste pe Drumul meu,
Traind prin durerea Mea,
Prin bucuria Mea,
Prin lacrima Mea,
Prin incercarile Mele.
Daca ai curajul,
Impiedica-te asa cum
Pasul meu
A facut-o.
Ca sa-l cunosti
Pe Dumnezeu.
Ridica-te
Fara sa ajungi
Sa descoperi
Pastila magica
A depresiei...
Data de un doctor,
Care-i mai nebun
Decat tine;
Poti sa te ridici?
Asa cum am facut-o eu?
Ma mai judeci?
Cand eram pe marginea prapastiei,
Cand ti-am cerut mana,
Mi-ai dat-o!
Dar cand ai vazut ca nu am cazut
In prapastie,
Mi-ai intors spatele,
Si mi-ai dat ...,,si un picior ...umdeva"
De!
Dar eu am vazut
Partea plina a paharului,
Si...
Am fost la un pas
Important pentru
Alegerea mea
Ce-o sa fac!
Iar daca ai vazut ca ingerii -mi scriu
Povestea mea,
Cu final fericit,
Te-ai facut frate,
Cu...
Celalalt,
Numai ca sa nu-mi mai vezi lumina
Din sufletul meu,
Care te arde;
De ce?
Caci eu te iubesc
Si te-am iertat;
Mi-e mila de sufletul tau,
Mi-e mila,
Nu stii ce-ai pierdut;
Dar nimic nu-i pre tarziu!
Eu te astept pe Drum
Sa mergem
Tot impreuna.
Ma mai poti judeca?
23 februarie 2014
Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu