joi, 20 februarie 2014

MUZICA SFERELOR

Sunt poem calator,
Calatoare sunt gandurile mele;
Muzica sferelor razbate;
As fi doar un suflet impietrit,
Daca n-as auzit-o!
Ma bucur ca nu-mi caut,
Bogatia-n camara,
Sa fiu un suflet pierdut.
Dar ingerul Muza,
Mi-a scris partitura,
Mi-o canta orchestra
De stele,
Dirijor e Luceafarul,
Cu miile sale de stele,
Dansand un balet
,,Dansul Lebedelor"
Zis:,,Dansul Stelelor pentru o stea"
Poem in ritm de vals;
Vioara apare si ea,
Regina intre Muzele mele
Si pianul,razbate-un acord,
Da!
E muzica sferelor!
Acum cand e luna plina afara,
Cortina de stele,
Danseaza-untr-un ritm
Cu mireasma de
Flori de ghiocei.
Ca-i trecerea dintre iarna si primavara!
Privesc pe geam,
Parca-i inserare;
Picuri de ploaie razbat pana la mine,
Las fereastra-ntredeschisa
Si chem
Naiul sa intre-n concert!
O,
Cata liniste-aduce,
Si ce visare!
Am si uitat sa respir!
Pacat, ca patu-i cam rece
Si ceaiul adus de infirmiera-i fierbinte
Si parca frige
Si nu pot sa-l beau;
Aburi in jur plutesc laptosi cum e ceata;
Pacat ca muzica sferelor,
N-am ascultat-o decat aici
In spital;
Pe-un scaun,
Stau gandurile mele,
Parca himnotizate de-atata mister,
De eram in lumea de-afara,
Timp nu cred ca-mi gaseam.
Pacat ca doar numai aicea,
Am timp sa-ascult,
Ce gandesc,
S-ascult vrajita ,
Muzica sferelor,
Cantata de mii de astre-adunate,
Pentru o stea,
Aflata pe-un pat de spital.
19 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu