miercuri, 19 februarie 2014

CINE NU GRESESTE...NU A INCERCAT,NIMIC IN VIATA SA!

E important,
Sa crezi in Tine!
Parerea celor din jur,
Se schimba,
Mereu!
Dupa cum bate vantul,
Si ale lor interese
Ce au;
Vizavi de ce vor de la Tine.
Cine n-are greseli,
Nu a incercat,
Nimic nou in viata!
Loc pentru Tine,
E-n sufletul meu;
Mi-e foame de mor,
De-o supa de Lumina!
Si-un felul doi de dragoste de lume!
Iubirea e un dar scump;
Si nu-l astept de la ,,un om ieftin'
Pe lume,
Sa-mi dea!
Nimic nu-i in zadar,
Si nu-i intamplator;
Primesc mesaje mii,
Balade-adevarate!
Si nu ma mai simt singura,
Abandonata;
Chiar daca pierd si sufar,
Ma-npiedic...
Ma ridic!
Privesc prezentul in ochi,
Si nu-mi mai jelesc Clipa!
Deschid usa ,de-mi bate,
In frig si inghetat;
Copil,sau cersetor;
De-i caine care latra,
Flamand si schiopatand,
Ii dau din painea mea;
Pribeag de-i ratacit,
Il chem la focul vetrei,
Si-i dau patura mea;
Si-mpart si bucatura,
Si haina mea ,
I-o dau,
Si nu ma simt saraca!
Ca viata-i complicata!
Ca n-am sa strang comori,
S-o roada cate-o molie!
Caci sunt si eu ,
Pribeaga,
In asta viata scurta!
Si nu traiesc nici vesnic;
Sunt flautul ce canta,
Danseaza
Si se roaga;
Sunt pescarus ce zboara,
Ce-am biruit durerea,
Lasandu-ma in voia ei;
Pasind de bunavoie,
Prin moarte catre viata,
Ma misc o data cu vantul,
Prin dans
Si prin culori,
Ma contopesc cu tine!
Prin dragostea ce ti-o port.
19 februarie 2014
Cotfas Doina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu