duminică, 23 februarie 2014

DOAR EU...

Pentru tine
Muzica razbate
Purtata de-un sarut
De indragostit;
Stau ca-n tablou,
Privesc pe fereastra,
Cum pasarea Curcubeu
Mi-aduce un fluture,
Sa-l mangai,
Cu o petala de trandafir.
Buna Dimineata!
Doar pentru Tine!
Toate florile infloresc!
Clapele pianului razbat pana-n zare,
Chemand si chitara,
Solista pe scena,
Pe-un covor de lacrimioare,
Flori!
Numai flori!
Lalele,
Alfa si omega
Inceput si sfarsit?
Stau si numar picatura,
Ce cade,
Dintr-o stea,
Te simt si te vad,
Cascada-s visele tale;
Intind mana
Sa-ti curat valurile,
Ce-ti aduc,
O  zi de visare.
Soarele si luna
Sunt pentru tine,
Sunt doar spice de grau.
Zboara spre lume
Culori de curcubeu.
Te indemn de pe o stanca
Ce stau rezemata,
De-un nor biciuit de ploaie.
Dormi usor!
Naiul iti canta
O  doina,
Ce-mi poarta numele,
Lasat mostenire
De-o mama-n durere,
Pentru eternul
Timpului.
Sunt doar Eu,
Ce-ascult muzica
Vrajita a sufletului,
Meu.
23 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu