duminică, 16 februarie 2014

MI-AI FURAT...PICATUR A DE LUMINA

Mi-ai furat ,,Picatura de lumina "
 Te-ntreb?
Te simti mai bogat?
Esti la o rascruce de Drum,
Te-ntrebi,oare?
Care-i drumul cel adevarat?
Esti pe cale sa pici in iluzie,
Te-ntreb:
Te-ai ratacit tu oare ,
Cumva?
Eu ma simt tot in lumina,
Intreaba-ma,
Ti-am gresit cu ceva?
Am coborat din durerea devenirii,
Cu inima deschisa,
La pasul infloririi,
Mi-am spart zidul ,
Ce era un paravan,
Care schilodea inima,
Singura carare,
Catre siguranta profunda,
A pacii,
Prin nisipurile miscatoare ale riscului,
Riscul deschizand cai ascunse,
Ce altii s-au folosit ,
De curajul,
De a indrazni!
Si de a fi printre voi!
Nu ascund cine sunt!
Si nu cersesc,
Darul,ce mi se cuvine,
Ca o ofranda ,
A unui Luceafar,
Pentru o stea!
A fost testul tau,
Nu al meu,
Caci eu l-am trecut,
Prin TACERE.
Mi-e mila de sufletul tau,
Mi-e mila!
Eu tot bogata ma simt,
Iar tu esti un om,
Cu sufletul ,
Vesnic,
Sarac.
16 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu