marți, 25 februarie 2014

DE CE?

De ce florile sfarsesc prin a fi rupte?
De ce lanul de grau ,
Freamata in zori?
De ce rasaritul e curcubeu
Si aduce cu el o parte din
Respiratia padurii de munte,
De ce ?
De ce zboara porumbei deasupra
De nori?
De ce,picuri de roua,
Te uda-n  zori daca-i calci,
Strivind oglinda ierbii?
De ce,balerina danseaza un vals?
De ce,Turnul Eiffel e inalt pana la cer?
De ce, Calea Lactee,vibreaza si ea?
Artificile cad spulberate in praf de matase,
La cumpana dintre ani?
De ce,scoicile aduse de valuri se sparg?
De ce,Roata vietii,
Delfini iti aduc?
Bucurie!
De ce?
Daca-i privesti in larg cum danseaza!
Apare apusul?
De ce?
Dupa o zi.cu probleme sau bucurii!
Palmieri vad in zare,
Ii mangai cu vazul,
O lume de vis se deschide -n fereastra lasata
Deschisa!
De lumini plutitoare,
Curcubeu,
Dezlantuit!
De ce-mi cresc uneori
Aripi sa zbor?
De ce?
Cand eu sunt Om,pierdut printre voi!
Eu te caut , din priviri printre stele,
Stiind ca te gasesc!
La masa cu ingeri si visele mele!
Piramide rasar dintre Timpuri
Ca o marturie a stramosilor zei!
Inorongul m-asteapta-ntr-un colt,
Sa ma ia?
Ca in povesti cu zane si imparati !
Lanul de grau mesaje ne da,
Prin forme geometrice,pictate de sus;
Sa ne arate ca nu suntem singuri uitati
In  galaxie!
Urlet de lup pandind printr-o tufa,
Vrea sa te sperie,
Sa fugi si sa tremuri!
Ca sa -ti uiti Maretia ce-o ai mostenire!
Lasata de-o Mama si Tata din cer!
Dar trandafirii-s albi,
Ca  o crizantema,
Stau si-i admir,
Mi-e frica sa-i rup,
Ca le calc inocenta,
Primita in dar,
De o imparateasa,
Cu al sau alai!
 Ma-ntind sa prind in maini,
Manunchiri de stele,
Adun doar muguri si flori,
Intr-un concert  ,
Doar eu
Si simfonia celesta,
Dansata de prietenii mei,
Nemuritori!
25 februarie 2014Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu