duminică, 23 februarie 2014

TRAIESC IN ASTA LUME ...DAR NU-I MAI APARTIN!

Daca as fi ursitoare,
As scrie cu litere de foc,
Crucea Celtica
Simbol sa-ti fie,
Pierduta-n lanuri de grau;
Ca sa-ti cauti bobul de paine;
Si sa-l uzi cu lacrima Ta,
Cazuta din geana
Ochiilor Tai;
Dar nu sunt decat Eu:
Samanta de grau incoltita
Pe-o pajiste verde ,
Cazuta din cer
Printre voi!
Traiesc doar in asta lume,
Dar nu-i mai apartin ei;
De cand am primit
Botezul prin
Lacrima suferintei,
Pe-un pat
Rece de spital,
Cu pereti albi si totusi
Murdari,
De dureri cate s-au perindat.
Traiesc,doar prin oameni,
Si pentru oameni:
Ca-am jurat
Ca nu-i uit,
Chiar daca piroane
In suflet mi-au batut
Cat au putut;
Am invatat
Sa iert
Ca sa pot fi
Si eu iertata,
Tribut mi-am platit
Pentru clipa ce-o respir;
Am transces
Lumi si vise,
Sa-mi implor indurarea,
Caci am prunci mici acasa
Si vor o mama in casa!
Am facut legamant cu cerul
Ca-mi indrept tot ce-am calcat
,,Stamb in picioare"
 Ca-mi indrept ce-am gresit;
Prin multa iubire,
Iertare.
Sa-mi mai vad copii cum mai cresc;
 Sarut in tacere
Pamantul,
Ce -i bun si ma lasa
Sa-l calc;
Sarutul cel rece al Mortii
Fiori pe spinare
Mi-au dat.
Las vantul sa-mi
Mangaie parul lung
Ce-l am,
Las ploaia sa danseze
Hora vietii,
Picuri pe strasina durerii
Si-a bucuriei,
Ca mi-au dat din pocalul 
Din Graal,
Ca sa-l beau,
Si picaturi de clipe de viata,
In dar am primit;
Dar minunat,
Soptindu-mi si pretul!
,,-Traieste in asta lume,
Dar nu-i mai apartii ei!"
23 februarie 2014
Cotfas Doina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu