marți, 18 februarie 2014

DANSEAZA DANSUL VIETII

Acum,
As lua luna in brate,
S-o cuprind cu dragostea mea!
Stiind ca m-ai scos din ghearele Mortii,
Dupa ce -am pasit ,
Pe cararea ,
De Dincolo!
Mi-ai dat, suferinta,
Ca nu ai vrut sa ma pierzi,
Printre cei Morti ce eram!
Mi-ai soptit la ureche,
Transforma-te,
Daca vrei sa traiesti,
Pe pamant!
Recunosc,
Am fost oarba,
Si schioapa,
Si Drumul cu greu,
L-am zarit!Dar tu,
Doamne Tu!
M-ai iubit,
M-ai salvat!
Am fost la un pas,
Sa merg in neant!
Sa-mi las neiertari
Si fapte urate,
Pacate,
Nerascumparate!
Tu intr-o clipa,
Ai tras perdeaua de fum!
Ce separa omenirea de,
Drumul spre iubire.
Cu-n gest,
Doar cu un deget,
Mi-ai aratat,
Ce pot sa pierd!
Doar daca las,
Trufia sa-mi fie stapan!
Si egoismul stapana,
Pe trup
Si pe suflet!
Mi-ai dat cheia pacii,
Si-a dragostei,
Picatura,
S-o sorb pentru-o clipa,
Ca sa ma Trezesc!
Sa nu fiu moarta-n viata!
Sa ma misc odata
Cu vantul!
Sa prind si trenul vietii,
Singura pe-un peron,
In pauza dintre doua dansuri;
A mortii,
Si a vietii!
Alegerea ta este una simpla:
Ea nu este nici buna,
Nici rea!
E o miscare,
Un continuum,
Poti dansa,
Sau nu!
Decizia de a nu dansa ,
Ritmul vietii,
Nu te va scoate de pe ringul de dans;
Dansul va continua,
Cu,
Sau fara Tine!
Dar nu uita;
Si tu faci parte din el;
Dincolo de dans,
Nu se afla,
Nici un sens;
Fi deschis...
La muzica sferelor,
Care razbate in linistea mintii,
De dincolo de aparente!
Partitura,
E scrisa,
Pentru cei care o asculta cu inima!
Pasii ii inveti din mers!
Tu doar fi pregatit,
Sa accepti o parte din spectrul,
Vietii.
18 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu