joi, 20 februarie 2014

FEREASTRA DESCHISA SPRE TINE!

Trandafir albastru
Lasat la fereastra mea
Deschisa
Larg spre lume;
Pe palma-mi cade-un fluture
Adus de-o stea;
Trandafir rosu
Ce-i iubirea mea;
Iubire!
Iubire!Te iubesc!
Te doresc!
Trandafiri mov sunt lasati
In amurgul
Unei stele
Pentru o lume!
Covor alb de crizanteme,
Fluturi si flori!
Camp de matase,
Trandafiri portocalii,
Alfa si omega!
Te strig,Doamne,
Unde esti?
Stau trista si plang,
Lacrima ce-mi cade
Adusa de un fluture,
Pentru o floare,
Ce-i inima
Mea!
Gradinar e sufletul
Meu!
Palat inflorit,
Udat cu roua,
Ce-mi picura printre gene!
Tablou
Minunat!
Tablou pictat pentru
Tine!
Intind doar mana si -ti dau,
O  buburuza din inima
Mea!
Frunze cad,
Aduse de valuri;
Palma mea-ti mangaie
Sarutul,
Cerul mangaie,
Marea,
Apusul i-mi spala picioarele,
Prin umbra lasata de valurile reci;
Norii-s de plumb,
Rataciti printre pomi,
Lumina razbate,
Chiar daca-i asfintit.
Acum te las,
Te las...
Ca stiu ca te-ai Trezit!
Muzica florilor
Razbate prin poieni;
Doamne ce frumos e!
Te las...
Te las!
Ca somnul ma cheama
Sa-mi sarute pleoapele,
Noapte buna!
20 februarie 2014 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu