luni, 17 februarie 2014

Dansez prin ploaia vietii


Dansez,
Rad,
Si ma distrez,
In ploaia vietii,
Sunt calator fugar,
Grabiti sunt pasii mei,
Ma uit ca sa visez ,
La noaptea dintre stele.
La luciul apei din fantana,
Si vad ca-mi cresc si aripi,
Sa zbor ,
Chiar as putea!
Dar cum sa te privesc atunci?
Cand simt ca ma ranesti!
Si simt ca sunt din nou,
Copil!
Si-astept botezul lacrimilor,
Ca un sarut!
Sa-mi spele sufletul golit,
De frica sa te pierd din nou,
Tu pescarus pe  un tarm indepartat.
Ce vrei sa zbori spre lume,
Printr-un zid.
Si-mi taie respiratia cand te vad,
Secunda-eterna a vietii,
Ce-a inghetat pe lac.
Dansez,
Cu lacrimi muze,
Ma mangai
Cu un gand,
Ca plata mea-i in ceruri,
Nu-astept nimic,
De-aici!
Si-ti ies desculta-n cale!
Ca sa te amagesc,
Cu suflet in lumina,
Ca sa te luminez.
Cu a mea iubire .
Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu