vineri, 30 mai 2014

SUNT LIBERĂ...

Nu am știut că bucuria e ceea ce face viata atât de importantă!
In sfârșit m-am descătușat de lanțul constrângerilor,
De dragul libertății sufletului.
Am scăpat de minciuna care mă țintea la zid
Care mâ făcea sa o accept pentru un colț de pâine,
De frică că s-ar putea sa o pierd si pe aceasta dacă
Nu purtam zilnic masca ipocriziei
A lasitatii si a fricii.
Am renunțat sa mă limitez doar la alb si negru
Pentru că pierdeam celelalte culori care viata
Le are pentru mine ...ca și pentru fiecare suflet
Ce-și recunoaște mareția divina
Ce se afla in interior.
In sfarșit sunt libera...
Am rupt lanțul fricilor
Si a constrângerilor
De dragul adevarului
Care l-am descătușat de dincolo de zid
Ce nu putea exista improșcat cu noroi
Și ascuns in mocirla minciunei.
Pentru a-mi hrani doar trupul
Și a-mi ingropa sufletul de vie.
Simt bucuria de dincolo de zid cum
Imi zimbește pentru că am gasit ușa care duce
Spre iubire prin viata
Nu prin minciuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu