sâmbătă, 3 mai 2014

AM ARUNCAT MASCA

Am iesit pe scena vietii
Sa ma iubesti asa cum sunt.
Nu vreau sa ma ascund in umbra,
Nu vreau sa uit ca sunt lumina.
Am rupt masca ce am avut-o,
Impinsa s-o port pentru lume.
Mi-am regasit raspuns
La intrbari nescrise,nerostite!
Am lasat trecutul sub uitare,
Mi-am luat rochita de lumina
Ce am avut-o in dulap...
Uitata sa o mai port zilnic de rutina...
Decat la Paste si Craciun.
Mi-am luat si valul de pe ochi ,
Ce-mi umbrea drumul prin multime;
Acum...
Eu fac doar ce doresc....
Ce-mi zice sufletul copil.
Simt cum universul ma adora,
Ca nu am uitat de ce-am venit pe lume!
Sa seman dragoste si pace pe pamant,
S-arunc in bezna sabia ignorantei,
A urii  si a neiubirii frate,
Sa pot cladi o casa noua in lumina,
Sa-mi lepad greu bagaj adus din urma,
Ce ma tragea in vagauni.
Mi-am ingropat trecutul
M-am programat pentru progres!
Ca simplu Om cu bune si cu rele-n viata,
Cu coborasuri si suisuri printre stele,
Ce-am semanat...
Acum culeg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu