luni, 19 mai 2014

CAND TOTUL E ILUZIE...

Iluzii si sperante...
Cand cerul plange in gandurile mele,
Doar respir ...
Izvor de lumina,
Cand ma gasesti pierduta langa pomul fara flori,
Suferinta lumii ma doare!
Ma dor aripile ce-mi cresc
Si nu le vezi...
Pentru ca esti orb printre spinii ce te inconjoara,
Schiop peste suspinele
Ce nu te ating...
In impletirea clipei singuratice.
Un firicel de viata am zamislit
Cand curcubeul a sarutat padurea cu mesteceni,
Pensula mea ti-a zugravit
Chemarea printre flori si lumina,
Dar nu m-ai gasit,
Pentru ca eram pierduta in dansul macilor
Intr-o zi de mai.
Eu doar incerc sa-ti arat frumusetea de dincolo de cuvinte,
Ascunsa de voalul
De argint al tacerii
De dincolo de curcubeu.
Ma bucur de linistea ce am primit-o in dar...
Dar cu ce pret?
Al lacrimei care s-a transformat in cristale de ametist...
Care mi-a spulberat inchisoarea viselor de copil,
Ce mi-a deschis usa spre Mine pentru Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu