sâmbătă, 17 mai 2014

MUZICA SFERELOR...

M-am lasat atinsă de sărutul zodiei tale,
Dintr-un calendar oracol,
Sperând să las parfumul
Aripilor  gandurilor senine
Să mă imbratiseze,
Să uit că mai greșesc  uneori...
Să sper în iubirea Ta,
Care  mă va face fericită,
Ca o pasare colibri
Pierdută printre flori.
Am crezut  cândva
Că școala se termină odată cu,, Bacu"
Dar nici acum nu m-am oprit din invățat...
Pentru că viața la tot pasul îmi dă  o lecție...
Uneori prin cuvinte,SUNETE sau gânduri
Pierdute  parcă în SCORBURA  timpului,
Unde SOARELE rasare oglindindu-și raza
În palma Ta,
Printre SCOICA adusă de val
În pasul tau ...
Tu calator desculț
Coborât dintre sfere,
Unde SATURN te cheamă  acasă...
Marte iți cantă muzica sferelor
Jupiter ți-e prieten de-o viată...
Dar nu aici pe pamânt...
Ci în impărația misterelor.
Nu vezi că astrele -ți șoptesc un cântec?
Botezul ți-l dă prin sărutul
Iubirii!
Aici la școala vieții pe pamânt,
Te cheamă prin vise,
Te strigă pe nume...
Uneori te trage de mânecă...
Să nu greșești!
Dar...
Glas nu au,
Pentru că și l-au pierdut în templul Tacerii,
Când au jurat că nu mai intervin,
În destine umane...
Pentru că viața-i un dar
Un zambet...
O lacrimă...
Iar dacă nu trișezi
Și nu uiți iubirea ce-i un SUNET  în noi,
Adusă de un val printre SCOICI,
Intr-o zi cu SOARE
Din SCORBURA  vremii,
Tot universul  iți va  canta muzica sferelor...
Ce-i doar iubirea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu