miercuri, 21 mai 2014

DACA CAUTI LINISTEA...

Daca m-as putea intoarce in Timp
As vrea sa ma intalnesc pe mine cand eram copil...
Sa-mi faram barierele care m-au tinut pe loc,
Si nu m-au lasat sa zaresc iubirea din mijlocul furtunii
De frica de necunoscut.
Sa transced dimensiuni cu gandul
Si culoarea,
Sa ma vindec prin metafore de dileme.
Sa Ascult linistea care vorbeste...
Ascult-o si Tu!
Calea sufletului e plina de intelepciune,
Paseste prin suflet!
Respira prin suflet!
Gandeste  prin suflet!
Odihneste-te prin Tine doar,
Rupe-ti inchisoarea mintii si fugi...
Redescopera misterul sacru.
Floarea e profesorul Tau!
 Ea stie cand sa infloreasca!
Copacii cand sa rodeasca!
Caprioara cand sa zburde.
Accepta neacceptarea
Nascuta din visul
Gandului prin simplitatea de dincolo de Timp.
Paseste prin cotitura vietii ca un rasarit
Ce-si cauta forma.
Eu sunt doar gandul meu
Ca o umbra a pasului Tau,
Pasesc prin viata mea
In spatele dintre constiinta si minte.
Sunt fericita pentru ca,,Eu Sunt"
Ca un balsam pentru sufletul Tau,
Iar daca cauti linistea ...
Nu o cauta printre oameni...
Caut-o in iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu