vineri, 2 ianuarie 2015

PLUTIRE...

Plutesc între versuri line,
Sunete din dansul sferelor înalte,
Vibrații de lumină
Culori și bucurie.
Îmi culc capul
Pe mâna Ta Doamne...
Îmi odihnesc doar trecerea mea,
Căci săbii mă doboară,
Cuvintele celor ce mă robesc.
Acei ce -mi văd valoarea
În bancnote colorate....
Sau epoleți pe umeri...
Cămara mea
Mi-au spart-o...
Au tot furat din ea...
Au tras cu zaruri viața-mi
Au spart în cioburi vise...
Dar sunt mic copil al lumii...
Se împiedică de el?
Să-mi strice drumul dat...
Ce Tată?
Mă lași acum la greu?
Ajung în urma Ta...
Te strig...
Să nu mă lași...
Dar o lumină vie
Coboară acum din Stea...
Un sfeșnic cu trei brațe
Îl văd cum mă ridică
Așteaptă doar chemarea
Să -mi spulbere prigoana,
Mă lasă ca să trec
Prin porțile înalte
Mă iau de mână îndată,
Deschid uși ruginite...
Aprind torțe de foc
Semințe vlăguite,
Mă duc în sala Mare
Cu o viteză mare,
Să-mi spună cine sunt
Să-mi dea răvaș de Sus
Că lumea noastră-i mică
O poți vedea de Sus
Un bulgăre scăpat ce -l ține
Doar dragostea...
Că noi am cam uitat
Cine ne este împărat!
Am mai primit zăgaz...
În frunze măsurat
Să ne oprim nițel
În a mai face rău...
Pământul a obosit
Nu știm să-l mai iubim!
Apele au secat
Că nu le-am curățat,
Pădurile acum plâng
Că noi le-am defrișat,
Vlăstare-am omorât
De fice și de fii,
Acum...
Plutim în sânge...
De gânduri și de fapte..
Oprește-te ...
Gândește-te doar Bine...
Tu ce semință vrei să uzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu