duminică, 11 ianuarie 2015

IUBESC IUBIREA...

Iubesc iubirea ce îi la poarta mea,
Iubesc chemarea zorilor în viață,
Iubesc botezul așternut la căpătâiul santinelelor de porți,
Pecetea am primit-o azi pe frunte...
Când mi s-a șters tot mirul umezit
De lacrimi
Căci am cerut
Iubire să-ți cunosc festinul
Ca să te port în suflet
Ca pe o cămașă sfântă,
Căci te-am brodat cu nopți
Și nopți ...
De-a mea chemare,
Am vrut să te răpesc în colivia
Spartă de cuvinte...
Să te îngrop
Dar ușa ei...
Deschisă larg se vrea
Spre lume!
Dar ți-am dat drumul
Ca să pleci...
Și să te-ntorci din nou la mine,
Căci bumerangul vieții
Mă învață
Ca să dau...
Să dau iubire multă...
Să primesc iubire...
Să dăruiesc o picătură
Din lumina mea,
Ca să primesc din sfere înalte
Tot iubirea
Ce îi Dumnezeu iubire
Acum în casa mea.
La școala vieții sfântă
Am vrut să copiez
Dar n-am găsit cuvinte
Să pot orna caiete...
Așa că am învățat
Și-am învățat mereu...
Că școala vieții noastre
E tot iubirea
Iubire...
Iubite om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu