luni, 5 ianuarie 2015

CLIPA TIMPULUI...

Trăiesc să înfrunt prin Tine
Clipa ce se scurge
Liberă ...
Din închisoarea Templului asuns...
Fiind creatorul ce-mi desfac aripile
Să zbor prin clipe
Și prin gânduri...
Să mă unesc cu dragostea de oameni!
Sunt cale ce o străbat printre nămeți și ape...
Sunt uneori desculță printre oameni,
Dar caut sensuri noi a dezlega  misterul,
Îl caut doar pe Domnul
Și mă uimesc
Că îi prea aproape,
Ca să întind doar mâna?
Că îi prea departe...
Dacă nu mai cred în mine...
Sunt prinsă doar în mreje
Ca un pește pe uscat...
Căci apa vieții a secat?
Sunt prea aproape de Acel ce Este...
Și prea departe de ai mei din casă!
Sunt bucurie
Chiar dacă mi-e foame...
Sunt fericire
Chiar dacă sunt goală...
Sunt singură
În barca ce-i vâslaș
Doar cerul!
Sunt mesagerul
Ce are mesaj în Timp,
Ce a  scris pe o coală
Gălbenită de uitare,
Că ai să uiți...
Că nu contează cine sunt!
Dar nu uita mesajul!
Dumnezeu este la masa Ta
Prin fapta Ta...
Nu îl mai alunga...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu