luni, 29 decembrie 2014

MESAJE PRIMITE ÎN DAR....

Acum Timpul și-a schimbat clipa
Acum chemarea mea
E legănat cu moartea
Acum soarele ți-a strecurat
Cheia printre vise
Lumina lui
E matricea Mea...
Lumina Ta...
E rodul meu.
Da ...
Sună cam ciudat
Nu crezi?
Mă rog de voi ca de copii
Să vă jucați liberi în fașă...
Mă rog de voi să vă dezleg,
Dar...
Pescărușii au învățat chemarea...
Ei zboară spre Lumină
Când valuri vin spre ei!
Tu călimară spartă Ce-ți verși a ta cerneală
Nu vezi că timpul zboară?
Nu vezi că graiul vostru
E Turunul Babel scăpat din închisoarea
Ce s-a duelat cu vorba!
Credința voastră-i oarbă?
Credința voastră-i rouă
Ce se topește în soare...
Ce se topește în clipă!
O...
Fulgi de bucurie vă sădesc în suflet...
Știți bine!
Dar dacă lutul vostru mă cheamă...
Am să vin!
Mă dau jos de pe cruce...
Mă șterg de spini și hulă
Și vin să vă iubesc
Căci m-ați urcat pe cruce
Eu vă descoper calea...
Vă iau de măini și gata...
Vă las purtați de vise
De freamătul din voi.
Dar vă deschid o ușă...
Veniți ...
Vă chem...
Dar...
Oglinda voastră-i ștearsă
De închipuiri nebune!
Oblonul vostru-i vechi
Și ruginit de vreme,
Eu vă descopăr drumul
Și ușa v-o deschid
Căci lanțuri grele trag!
Conștința voastră -i grea
Mai spal-o cu iubire,
De semen și de Mine
Căci casa mea îi deschisă
Doar bateți ușor la ea...
Căci fapte eu aștept!
Intenție măcar...
Sub rânduri printre file
Rugați-vă
Măcar...
Căci nu pot să vă las
În negura bocită
În gura tunului...
Căci este răzbel mare
Cu gânduri ...
Căci s-a uitat iubirea...
Acum...
Eu doar vă chem...
Acum...
Acum mă rog de Tine...
Mâine te rogi doar Tu!
Să mergem împreună
Să mergem în lumină
Căci întunericul e jug
Ce -i poleit cu aur
Ce strigă în urma voastă
Vă ispitește
Văzul...
Vă chinuiește somnul
Să lunecați în văi
Să  vă înecați în larg!
Eu viața mi-am dat pe cruce
Iubiți-mă!
Iubiți-vă!
Așa cum vă iubesc Eu!
....  .... ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu