luni, 29 decembrie 2014

MAGIE DE CRĂCIUN...

Am cerut o lingură de supă...
Am cerut o coajă de suflet...
Și ce am primit în schimb?
Nisip plutitor în călimara de lumini.
Eu sunt o parte din misterul vieții
Ce nu se joacă de-a valma
Eu sunt mișcarea ce nu stă o secundă într-un loc.
Ce?
Ai uitat ritmul?
Ai uitat notele de pe portativ?
Micuță vioară?
Doresc ca să-mi cânți!
Doresc să-ți măngâi părul
Pe strune de chitară!
Doresc să plutim
Dintr-un abis în altul.
Ce?
Mă cauți printre morți?
Eu sunt mereu cu tine.
Îți șoptesc doar ușor!
Ascultă-ți inocența
De copil dezbrăcat
Desculț printre clape
De pian răsturnat,
Pe note ce cad lin
Pe portativ de foc,
Ce fac dansul să se întețească!
Tu dansator pe un ring ce-ți sărut
Doar atingerea pasului Tău
Cu pământul.
Ești bucurie...
Ești clipa de acum.
Muzica dispare....
Rămâne în călimară
Doar aripa mea de înger înmuiată în sânge,
Rămâne rapsodia ce am sădit-o în suflet...
Rămâne ghiocelul
Ce l-am plantat sub nea,
Aripile mă ard și -mi aleg calea spre Tine...
Te las acum...
Te las...
Căci domnul mă cheamă
Să-i cânt la chitară...
Sau harpă...
Fie ce-o vrea!
Te las acum...
Căci te-ai trezit.
Bucură-te și Tu
De Magia sărbătorilor de Iarnă,
Într-o seară luminată de Crăciun!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu