luni, 29 decembrie 2014

DINCOLO DE MINE..

Pe o notă rătăcită
A pianului clape,
Uitată în anii vremii
Te-am luat de mână iubire...
Nisip mișcător!
Am fost Eu,
Sunt Tu...
Voi mai fi eu ceea de dincolo de ușă?
Căci voi pleca din viață
Trăind în oceanul ierbii sălbatice.
Îmi strig cu greu anii
Din ierbarul copilăriei amintire,
Să-i duc pe clape rătăcite
Dincolo de mine aș vrea
Prin poarta mișcătoare
Nisip fluviu aș vrea eu oare...
Înot...
Înot,
În oceanul grădină
Plantat de vise!
Sunt muntele iluziei
În noaptea fără de păcate
Zâmbesc...
În drumul meu cu sens unic
Peste luminițe care devin
Doar fluturi
Născuți din oceanul iubirii
Trăiesc doar
Ce am ales să fiu
Dincolo de mine
Înseara luminată
În seara mult așteptată
În seara de Crăciun...
Stau...
Cu îngerii la masă
Și cu  Domnul Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu