duminică, 21 decembrie 2014

CLEPSIDRĂ PRINTRE RÎNDURI...

Clepsidră răsturnată
Ce stai într-un ungher...
Clepsidră spartă în două
Pierdută în mister!
Nu vezi că-i frig afară...
Nu vezi că timpu-i scurt?
Vestește lumii odată
Că vreau să mă aculți!
Nu sunt ce-ai vrut să fiu...
Nu sunt din fier forjat!
Sunt călimară spartă...
Sunt praf în urma Ta!
Sunt lacrimă de soare
Sunt porțelan de nea!
Nu-mi numeri pașii mei?
Nu-mi vezi cum caut Timpul
Să-l pierd într-un tunel?
Să -i rup rotița ușii...
Să-l ferechez nițel!
Să uit că mă voi pierde odată
Cu ploaia dintre ierni...
Să uit că port iubirea
Pe rouă și prin veri!
O picătură  ce te naști din lacrimă de zumzet...
O bucurie sfântă...
Pecete de sărut!
Eu te dezmierd în noapte
Eu te iubesc pe veci!
Clepsidră călătoare...
Clepsidră amețitoare...
Clepsidră...
Tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu