duminică, 8 iunie 2014

VISE...

Viseaza-ti visele sub streasina ploii...
Chiar daca ziua te indeamna la munca...
Si visul e o munca a constintei  la poalele
Dintre durere si bucurie...
Un cantec intre culoare si sunet
O unda de speranta ce bate la poarta
Sufletui tau...
Dar daca nu-i  deschizi...
El pleaca.
Si nu ai certitudinea ca mai revine.
Chiar daca-l chemi
Si-l strigi pe nume!
Visule...Te visez...Si te chem!
Dar ce pacat ca nu ti-am deschis fereastra
Cand adierea vantului te-a adus la mine
Copil eram in casa tatalui meu,
Dar imi era frica sa cer ...
Sa visez.
Am alungat fiorii unei iubiri
Pentru a fi doar copil cuminte!
Dar ce pacat ca visul  a plecat
La poarta altui copil.
Acum mi-am cladit  ziduri de foc
Sa ma ard daca uit sa iubesc...
Degeaba mai chem copilul cuminte
Sa bata in geamul copilului nebun
Ce sunt tot eu...
Dar la un veac distanta de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu