marți, 10 iunie 2014

AM ALES...

Am ales sa nu fiu constransa de nimic!
Am ales libertatea!
Dar cu ce pret?
A iesirii din tiparele obisnuintei
Cu pretul necunoscutului...
Detasandu-ma de trecut
In pasul prezentului
Pasind  clipa care mi-a coloratsufletul
Prin iertare si iubire.
Am primit o noua sansa
In bucuria de a fi om
Castigand dreptul la adevarata viata renascuta
Din propriile greseli,
Intre implinirea sufletului
Scriindu-mi romanul trait de mine
Nu dupa constrangerea celor din jur.
Acum bumerangul ii priveste in fata
Pentru ca au uitat legea iubirii!
Iar motivele negarii ei te  gasesc si te lovesc.
Chiar daca mai mergi un kilometru in plus pentru
A ajunge la destinatia gandului dintre lumina si bucurie
Ca un mesaj pentru lume...
Ca un strigat de bucurie....
Cu zambetul care nu se pierde
In oceanul timpului
Spera ca sacrificiul tau nu este in zadar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu