luni, 6 iulie 2015

Iubire..

Te-am găsit tristă pe gănduri,
Cu privirea rătăcită,
Cu suspin pe pleoapa ta
Și cu vise spulberate.
Te-am luat din așternuturi,
Cu mătase te-am schimbat,
Broderii ți-am pus pe tine,
Pietre din tot universul.
Am sperat să-ți deschid ochii
Să te-oprești să mă privești,
Dar erai prea orb pierdut...
Cum credeai că pot sufla...
Fără răsuflarea ta?
Cum credeai că pot dormi?
Fără mângâierea ta?
Vântule ce aduci ploi
Mai oprește-te apoi
Să bați și la casa mea
Să-mi spulberi arșița mea.
Căci mă doare,
Căci suspin.
Am iubire multă în suflet!
Dorule cu multe fețe
Cui să o dau pe lumea asta?
Cănd lumina a pălit
Când luceferi stau să cadă
Când e întuneric afară..
Eu o picătură mică
Stau și luminez ca torță.
Nu mă vezi că nu ai ochi...
Nu mă vezi că ești prea mare...
Și mă calci în picioare,
Eu care visez la tine
Nu doresc decât :
Iubire!
Dar tu Omule nebun
Cum să-mi dai ce tu nu ai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu