duminică, 22 decembrie 2013

FITI IUBIRE

Fiti iubire,
Sa cunoasteti pacea!
Imparatia cerului,oglindita pe pamant!
Fiti iubire,
In gradina raiului din suflet;
Si stati in tacere cateva clipe,
Iubite prietene,
Cu ganduri mii si sute,
Dragostea e-o perla!
Tesuta cu iubire Divina!
Spuneti doar Da!
Si cartea ti se va deschide,
Filele vor fi scrise pentru voi!
Ca o celebrare a vietii,
Ce vrea sa hraneasca viata din noi.
Fiti doar iubire pura Divina,
Esenta pura pe pamant!
Ce am zarit-o printre valuri,
Si m-am nascut din nou,
Sa vad ce mai faceti!
Cum sunteti?
Cum o mai duceti?
Daca ati gasit fiecare dragostea?
Multumesc!
Nu e nevoie sa-mi raspundeti!
Poate nu aveti timp destul;
Dar imi place pe pamant!
E-atata lumina,incat creste iarba!
Iar copilul din mine,
Se uita la mine cum rad si plang,
Nu te deranja sa-mi raspunzi!
Chiar si la o cafea daca m-astepti!
Facuta cu drag de mana ta!
Imi place ca stii sa o faci cu iubire!
Chiar daca e amara uneori.
Iubesc iubirea divina din ochii tai;
Iubesc ca nu ai uitat cine esti;
Iubesc eternitatea traita clipa de clipa,
Prezentul ce se asterne ca un gand in ocean,
Iubesc iubirea tesuta cu fir de lumina,
Am zarit lumina,nu mai sunt orb,
Sunt un suflet pe deplin fericit!
 22 dec, 2013  Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu