duminică, 15 decembrie 2013

REFREN MUZICAL

Pe note muzicale,
Iubirea  revine!
Misterul iar dispare,
Ca si cum nici nu ar fi existat!
Colaj al visurilor marete,
Sub triluri de fanfara,
Rasare din nou si Turnul,
De veghe ce sta ascuns,
O piesa in oglinda,
Tablou pictat de mult,
Cu scoici uitate-n albie,
De valuri ocolite,
Nisip luat de vanturi,
De ingeri rataciti,
Paseste printre randuri,
Descult,cu  calimara-n mana,
Asculti fiorul rece,
Pe clape rasturnate,
De-un suflet sfant in zdrente,
Maret prin scrisul sau;
Iti multumesc pe plaja singur!
Ca noptile mi-s pline;
Nu-s triste si nu-s goale,
Romantice in tihna!
Cu dragoste si  dor,
Sunt Eu,pribeag prin lume,
Ce am tras draperia pe geana,
Ce doarme,si viseaza,
Perdea de lumina-i in casa!
Perdea pe pridvor si-n gradina!
Pe clape de pian,
Rasturnate,
Caldura-mi inunda,
Acel suflet
Regasit printre daruri;
Cu fulgi albi de nea;
Ce-i afara!
Decembrie,cu jocuri de valuri!
Decembrie,cu Nasterea Ta!
Doamne!
Colinzi,canta-afara in murmur,
Copii inghetati de-al viforului frig,
Miracolul de Craciun,chiar exista!
Daruit,noua in timpul ,
Real de Acum!
Mi-e frica,si suflu mai tare,din piept,
Portelanul suav sa nu-l sparg cu privirea!
Ma joc in cuvinte,
Acasa la masa de scris,printre foi;
Dansez bucuria!
Cu ingeri la masa!
Nu am crezut Doamne,
Ca-i pentru mine ce-mi dai!
Un tril de chitara,
Refren muzical.
Artistul din mine,
Zimbeste-n oglinda,
Pe luciul apei din ochi,ce revarsa,
Dansez dansul naturii,
Din suflet,regasit,
Pentru suflete,ce-si cauta
Tot suflete
Intr-un dans din paradis.
Ma arde-al tau Nume,
Si mi-l amintesc,
Doar un gand,bate hora,
Ca ritmul trebuie schimbat!
Si dirijorul ales,ramane acelasi!
Urmeaza,mai departe;
Un blues doar Amandoi!
noi,copii intre sfere,
Creatie din Timp,peste,timp,
Ma bucur nebuneste cu inima ,
In concertul ce a inceput;
Iar pana in zori de zi,
Vad totul ce se petrece,
Doar in ochii tai,printre gene,
Nu am crezut,
Ca in Noapte,
Vioara vibreaza pe strune!
Ca un colaj regasit,
Nemuritor inceput,
Topite ,si vechi ,totusi noi,
Ce-atinge Sufletul,
Cu dans de balada,
Paradis regasit,regasit,in culori,
Pe note scrise doar pentru Tine!
Din timpuri stravechi si noi,
Timpuri de azi traite,
De suflete ce calca,
Dansand dansul vietii,
Partener fiindu-i Iubirea,
Refren muzical
Ca un portelan,
Scris parca doar pentru Tine!
15 dec 2013 Cotfas Doina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu