duminică, 1 decembrie 2013

PLANG...

Plang,c-ai plecat prea devreme,
Printre ingeri,
Plang,c-ai plecat.
Ma uit,la crucea ce-o vad,,
Printre umbre ascunsa-n cimitir.
Si nu pot sa cred,
Ca-ai plecat ,pe vecie,
Si nu am cum sa te mai zaresc.
Plang;ca nu ti-am spus,prea des TE IUBESC!
Plang,c-ai lasat-o pe mama,prea trista,
Plang,ca nu am stiut sa te pretuiesc,
Cand erai printre noi,
Cand ne jucam de mana-n gradina!
Plang,in linistea serii,
Nimic,nu mai pot schimba.
Chiar de-as vrea...
E mult prea tarziu,pentru mine,
Plang,ca l-ai lasat pe tata fara fiu intre copii,
Sprijin dorit la batrinete
Plang,si te-mbratisez doar in gand;
Mi-amintesc de jocurile noastre nebune,
De copii mici ce eram;
Plang,ca nu am avut timp destul,
Sa alergam amandoi de mana,
Sa alergam,prin ape cu valuri,
Sa alergam prin munti,spre piscuri inalte
Durerea revine,
De cate ori mai trece un an,
O vad pe mama batrana,
Aprinzandu-ti candela pe deal,
Iti vad si fiul cum creste,
Fara un umar de sprijin;
Dar trebuie sa ma rog in tacere,
Pentru sufletul tau bun,
Si sfant de copil;
Mi-ai lasat singura mostenire;
IUBESTE SI IARTA
Nu pot uita, niciodata;
Tu nu ai venit in zadar pe pamant;
Esti aripa de inger,
ACASA la TATAL ceresc;
Esti luminare aprinsa in geamul meu vesnic,
Esti lacrima -n suflet,
Un vesnic,te iubesc!
1 Decembrie-2013 Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu