duminică, 24 noiembrie 2013

EU SUNT

Am ramas doar EU;
M-am dezbracat de normalitate,
In momentul cand am inchis ochii,
Si am invocat  LUMINA!
Si am rugat -o sa ma curete de negativitate.
Am stat in acel loc,
Pierzand notiunea Timpului;
Am inceput sa ma simt CURATA,
Ca un nou nascut,
Ca o pasare Phoenix,renascand din Cenusa,deschizindu-si aripile,
Pregatita sa zboare,
Catre o noua viata,
Pasii mei se asterneau
Din nou la Drum.
Pentru ca Drumul meu ,
De abia ACUM, incepe.
Un drum ,catre Sinele Meu Real,
Spalat cu lacrimile inocentei.
Ce se reveleaza dintr-un mic ungher,
Al vremii,
Ce sta acolo,ghemuita,
Asteptind sa-i deschid usa.
Ca sa -si arate prezenta,
Ascunsa...dupa o perdea laptoasa,
de fum,
Ce astepta sa fie data
La o parte!
Ca razele luminii sa inunde
Si acel coltisor!
Actori,obositi de drum, ce suntem.
Cu masti de carnaval,ce le purtam
Ca sa ascundem,ce avem mai frumos din NOI.
IUBIREA.
Noi care am ferecat-o cu lanturi si lacate.
Care au ruginit de asteptare!
Cautand CHEIA,
Ca sa descatusam, ce-i al nostru
De drept divin.
Drumeti obositi,pe drumul nostru.
Am invatat din drumul meu
Ca viata poate fi schimbata,intr-o ora sau
Cateva Secunde!
De cine nici nu te ASTEPTI!
    24 NOV,2013
Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu