duminică, 24 noiembrie 2013

CASA TA E ACOLO UNDE E INIMA TA

DA,
Zilele incep sa semene cu un dans,,al stelelor pe cer''
Daca azi a fost ieri,
Ieri a fost ieri;
Ieri a fost azi,sau va fi poimaine!
Sau maine a fost Alaltaieri!
Se intrepatrund TOATE;
Uneori si pasii care-i fac,
Par ireali,
STANGUL e ziua de AZI,
DREPTUL e ziua de maine,
Stiu ca sunt doar o parte
Din drumul meu,
Pentru o secunda,o ora,o zi,
Aici nu e loc de Suferinta!
Stiu ca sunt o parte din Drumul Meu;
Acolo unde locuiesc EU,
Dragostea e stalpul casei MELE!
Nu am nevoie de gard,sau zavoare la usa!
Nu am nevoie de paznic la capul meu,
Pentru ca Domnul locuieste la Mine,
Pentru ca eu locuiesc la El!
Sunt MUSAFIR,pe pamant,
si  ACASA....aici
Sunt Calator,DESCULTpe nisipul fierbinte,
Astept, doar,
Astept...
   24 nov,2013/ Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu