duminică, 24 noiembrie 2013

IUBIRE

                 IUBIRE

Din iubirea mea pentru lume,
Am creat puntea ABUNDENTEI
Din iubirea mea pentru tine,
M-am lasat sa fiu un canal de LUMINA!
Comoara lui d-zeu se revarsa asupra mea;
Spirit divin ce se afla in noi,
Esenta a tuturor lucrurilor,
Putere infinita a UNIVERSULUI,
A cunoasterii infinite,
Simbol al Sinelui Divin,
Cupa prea plina, de lumina,
Revarsa-te!Revarsa-te!
Si umple matricea de LUMINA!
Ocean de cunoastere,energie creatoare.
Adevarul dreptului meu divin din nastere,
Fiinta Spirituala eterna,
Intoarce-te in Casa Tatalui Tau,
In care ai dreptul sa te afli!
Chiar daca ai cazut in mrejele materialitatii.
Substanta Divina!
Intreg Universul priveste cu Sufletul la gura,
Rugandu-se,
Sa renunte la aparentele
Iluziei,si sa- si reclame Mostenirea Divina.
Azi a sosit Timpul,
Este ziua cea mare,
Vino,si treci acest examen,
Si nu va trebui sa-l dai a doua oara,
D-zeu ,substanta a mea,
Sursa a bunastarii mele,factor de iubire,
Impartasesc cu altii,din prea plinul MEU
Daruiesc iubire si bucurie,
O lege ce face ca tot ce daruiesti,
Sa vina multimplicat inapoi la TINE!
Daruieste intotdeauna IUBIRE,
Si amuza-te,
Iar ferestrele cerului,ti se vor deschide!
             24 noiembrie 2013     Cotfas Doina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu