vineri, 5 septembrie 2014

AȘTEPTARE...

Aștept ca un copil poștașul cu răvașe...
Aștept până și-o filă din cartea cu povești...
Dar...
M-ai uitat atât de repede...
Chiar de mă vezi din când în când!
Că m-ai simțit departe...
Desculță printre stele...
Chir dacă iubirea mea ajunge sus pe munți...
E ceață mare afară
La ușa Ta străine...
N-ai cum să vezi prin geamuri
De nu le vei deschide...
Auz degeaba ai...
Că nu-ți cerșesc prin vorbe...
Eu bat la uși deschise
De suflet
De la suflet...
Căci darul meu primit
E dar divin celest
Căci m-a ales săracă
Cu buzunare goale
Să reamintesc iubirea
Ce stă uitată afară...
Ce-i ca o picătură
De apa pentru floare
Ce-i hrană pentru suflet
Când este obosit.
Misiunea mea e grea...
Căci bat la ușa Ta!
Căci poate -ai obosit...
Sau ești prea istovit...
Să spargi lăcatul ușei..
Să pot intra cu -o rază
Să-ți oblojească o rană...
Și-atunci...
Aștept...
Aștept...
Ca să mă primești...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu